13 Ocak 2014

Ferrari World - Abu Dhabi


Dünyanın ilk Ferrari temalı oyun ve eğlence parkı olan Ferrari World 2010 yılında Birleşik Arap Emirlikleri'nin başkenti Abu Dhabi'nin Yas Adası'nda açılmış. 100bin metrekarelik kapalı alana sahip. Ee biz de gidip görmeden edemedik tabi :)



Tüm gün boyunca Ferrari dünyasını yaşatan, her türlü konfor ve lükse sahip park adeta hız cenneti. Dünyanın en hızlı roller costerına ev sahipliği yapıyor. 0-4 sn.de 240km. ye ulaşan hız treni, hız kaydırakları, mini İtalya turu, Ferrari fabrikası, yarım saatlik film gösterimi ile parkı gezmesi ve aktivite alanlarında geçireceğiniz süre neredeyse yarım günden fazla sürüyor. Ben biraz da aheste gererim derseniz bir tam gün bile geçirebilirsiniz. İçeri girmek için dünyanın parasını bayılınca zaten eminim çıkmak istemeyeceksiniz :))


İçerisi güzel mi? Evet güzel ama onca paraya değer mi, bence değmez. Yani biraz gereksiz pahalı. 


İçeri girmek için 380 AED ödemeniz gerekli. Giriş bileti ile tüm gün içeri de kalabiliyorsunuz. Standart girişlerde 3. boyutlu sürüş keyfi için gerçek ferrari kullandığınızdan ayrıca 100 AED ödeme yapmanız gerekiyor.


Hız sizce ne demek bilmiyorum ama benim için arabayı kullanan bensem heyecan, adrenalin, macera, ben değilsem biraz yavaş git, bana bir şeyler oluyor, lüften yavaşla şimdi bayılıcam demek. Neyse ki bu huyum sadece kara taşıtları için geçerli :) Oyun parklarında ise her zaman en hızlılarını denemek benim için eğlenceli olmuştur. Ama bu roller coster bi başka dostum, inanın denemek yürek ister!


Ben hız sevmem ama parkı görmek istiyorum derseniz içeride belli bir noktaya kadar ücretsiz girebilir, Ferrari mağazasını gezebilirsiniz. Parkın girişindeki seyir terasından roller costerı izleyebilirsiniz. Otoparkı ücretsiz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder