02 Ocak 2014

Kurabiye aşkına! La Cure Gourmande❤

İlk Paris'te gördüğüm ama nedense içine girmediğim bu şirin kurabiyeci ile uzun süredir yollarımız Dubai mall da kesişiyor fakat bir türlü içine dalacak fırsatı bulamıyordum. Dün aheste bir zamanda Abu Dhabi mall da bana göz kırpınca kendimi bi anda dükkanda buldum.



Uzaktan bile mis gibi gelen tarcın, portakal kokuları içerisini mis gibi kaplamış. Bu kokulara birde ikram edilen kurabiyelerin ağızda dağılan tadı eklenince iyice mest oldum❤ Kurabiyeler fotoğraflardaki nostaljik teneke kutularda satılıyor. Belirlediğiniz teneke kutuları istediğiniz kurabiye ile doldurtabiliyorsunuz. 


İçerisi teneke kutularını bile yemek isteyeceğiniz kurabiye ve çikolatalarla dolu! Hatta tenekeleri öyle orjinal ki sadece bu kutulardan bile bi sürü almak isteyebilirdiniz. Tabi bunu da düşünmüşler, gelen talebi değerlendirip sadece tenekeleri de satıyorlar. Küçük boyları 20, büyük boyları 50 aed. 


Kurabiyeleri çok tatlı ama fiyatları biraz tuzlu,kilosu ortalama 100 aed, yani dolar kurundaki son zıplayıştan sonra kilosu 60 liraya geliyor. 


Sadece kurabiye değil şekerleme ve çikolatalar da oldukça lezzetli. Özellikle portakallı sticks çikolataya bayıldım.


Bu da benim kurabiyem❤ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder