07 Temmuz 2013

Haziran Umood'u

Haziran sonu.. Yılın yarısı bitmiş farkında değildim ki bir anda kendime geldim. Bu ay bol bol gezip elektronik ortamlara erişimim pek sınırlı olunca haliyle yeni post falan hazırlayamadım. Şu an hala bilgisayarımdan uzak olduğum için bunu da cep telefonundan yapıyorum. Eksiği kusuru varsa affola..

Haziran ülkeden ülkeye koştuğum, adete sabah uyandığımda hangi ülkedeyim dediğim, gece rüyalarımda uçaklar kaçırdığım bir ay oldu.. Haziranın son haftası ise Türkiye'ye dönüp İstanbulda biraz soluklanduktan sonra attık kendimizi Kastamonu'ya.. Pirinci ve sineği ile meşhur şehirde 2 gece kalıp ver elini Samsun dedik.. Bütün ay 25 saatin üzerinde uçtuktan sonra Kastamonu-Samsun arasını 3 saatte kara yolu ile gitmek oldukça virajlı oldu :))

Samsun'da sabaha karşı İstanbul, akşam üstü İzmir derken bitti haziran ayı.. postunu yayınlayasıya olsu temmuz.. Şimdi biraz oturup neler gördüm, nereleri gezdim anlatma vakti.. :) Umarım bu günden sonra yoğun şekilde post hazırlamaya koyulacağım.. Bekleyin beni :)) #direninterneterişimi

Yapım aşamasındaki Amsterdam, Roma, Viyana ve Prag postları ile yakında dönüyoruuum :)


Amsterdam sen ne güzelsin..
Kanallarda gezmek isteyenler şöyle buyursun..


 Papa'dan selam getirdik.. :)
Daha fazla Roma'n havası için sizi şöyle alalım..

Türkçe'nin tükenip Çekçe'nin perişan ettiği anlar..
Çekoslavakyalılaştıramadıklarımızdan mısınız?

Viyana'nın yolları taştan..
1. ve 2. Viyana kuşatması için lütfen buraya.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder