15 Temmuz 2013

Selam koca ayaklar!

Sloganları 'hayalinizdeki ayakkabıyı bulamayıp benzeriyle yetinmek yerine kendiniz tasarlayın' olsa da ben büyük ayaklar için kurtarıcı olarak gördüm toppuk'u :) Ve hemen paylaşmak istiyorum..


Kendimi bildim bileli ayakkabı konusunda sıkıntı yaşarım. Selvi boyum ile 41 numara ayaklara sahip olunca ayakkabı alması bana hep sıkıntı, hep eziyet oldu. Günlük hayatımı spor tarzında rahat ayakkabılarla, bugüne kadar ki iş hayatımı babet ile geçiştirdim, topuklu ve şık ayakkabıları zor buldum içime sindiremedim :( Yeri geliyor şık olmak şıkıdık olmak gerekiyor..


Bir kaç yıl öncesine kadar babet bulabilmek bile oldukça zor sayılırdı, neyse ki bir kaç yabancı markanın düzenli olarak koca ayaklar için çalıştığını biliyorum ve son yıllarda en büyük kurtarıcım oldular. Ee birde özel günleri düşünün düğüne, davete babet ile gitmek, gece elbisesinin altından babet bakındırmak.. Hadi topuklu ayakkabı buldum diyelim, 41 numara babaanne modeli :( Şık olmam gerektiğinde ayakkabı demek benim için mutsuzluk anlamına gelirken bir derginin sayfasında karşılaştım toppuk ile :) Nasıldır acaba diye hemen sitesine baktım, inceledikçe mest oldum. Numara derdi olmadan rengini, ökçesini, astarını, tokasını, yani aslında istediğiniz ayakkabıyı her şeyi ile siz tasarlıyorsunuz. Numarası yok, istediğiniz renginden kalmamış bu olur mu demeden tasarımınıza uygun şekilde yapıyorlar. Tabi uçuk tasarımlardan bahsetmiyorum, belirli şablonları bir araya getirerek tasarıma ulaşılıyor elbet ama yok derdi de yok sonuçta. Ben çok sevdim, yakın zamanda olacak kuzenimin düğünü için deneyeceğim. Umarım siz de seversiniz.

Sizin tasarlayacaklarınız dışında 'Ayakkabılar' başlığına bir göz atın derim.

Hı bu arada Aldo, Marks&Spencer, Debenhams düzenli olarak büyük numara ayakkabı (daha çok babet) satan firmalar. Sadece koca ayaklar değil 34/35 gibi küçük numaraları da bulmanız mümkün..

1 yorum:

  1. www.shu41.com Kendisi de koca ayak mağduru eski bir voleybolcunun Amerika'dan getirdiği ayakkabıları sattığı butik.. :)

    YanıtlaSil