14 Ekim 2013

Deniz Börülcesi candır..

Abu dhabi de yok yok demiştim geçenlerde ama bugün gerçekten olmayan birşey keşfettim, deniz börülcesi! Belki de var ama 8 aydır henüz kendisi ile karşılaşmamız kısmet olmadı. İzmir'e gidip geldikçe bol bol tüketsem de uzunca ayrı kalamadık. Canım çekti dedim, kendisi taaa İzmir'den geldi, hoşgeldiii.. ❤ 





Ben de yapıcam diyenler için; 
2 demet börülceyi yıkadıktan sonra kaynayan suyun içine atıp 15 dk. pişirin. Pişen börülceleri sap kısmından tutup yeşil kısmını çekince içindeki kılçık çıkacak. 1 limon, 2 diş dövülmüş sarımak ve zeytin yağı ilave edip servis edin. Deniz kenarında yetiştiği için kendisi bolca tuzlu, kesinlikle tuz atmayın. Afiyet olsuun. 


2 yorum:

  1. Afıyet olsun, taaa ızmırden Asererek yıyecek getırerek rekor kırdınız sanırım ;))

    Saka bır yana ınsan damak tadının alısık oldugu tadları heryerde arıyor. hele kı az bulunan bır sey ıse daha bır degerlı oluyor.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum, ne kadar güzel olursa olsun hiç birşeyin lezzeti aynı değil, alışkanlılar başka :) teşekkürler.

    YanıtlaSil