02 Temmuz 2014

Kilo belası


29,5 tan 30 yaşındayım  kendimi bildim bileli annem bana yeme kızım der. Yeme yeme de nereye kadar yeme :( Hayatımın hiç bir döneminde yiyerek kilo verdiğimi hatırlamıyorum. şimdi deliler gibi yemek yerken tartıda kilolar bir bir gider oldu. Sıkı durun yiyerek nasıl kilo verirsiniz sırrını veriyorum!

Mucize formül!
83 tane buğday, 76 damla limon, önceden oda sıcaklığında eritilmiş iki karış tereyağı (köy tereyağı olsun), 23 tane soğanın zarı.. bütün malzemeleri karıştırıp bir litre suda bekletiyoruz. Hala okuyor musunuz? ıhıhıh :)

Şaka şaka!! Gerekli malzemelerimiz çok sevdiğimiz eşimizden bir bebek dünyaya getirmek oluyor. Tek yapmanız gereken 9 ay beklemek. :)) Anne olduktan sonra rejim, diyet neymiş? Bir zayıflama biçimi olarak; anne olmak :)) Hem de en etkilisi!! Diyorum ya hayatımın hiç bir döneminde yiyerek kilo vermemiştim.


Şöyle ki: Lise sonda bir lanet gibi üzerime yapışmış kilolarımdan 15 günde ölüm diyeti ile kurtuldum. 15 günde 10 kilo verip 1,84 boyumla süzülmeye başladım ortalıkta. Zayıf olmak ne kadar da güzelmiş Allah'ım. Artık zayıf olmak için resmen dua ederken bir yandan baklavaları börekleri hopur hopur götürmeyi asla ihmal etmeyip verdiğim kiloları 2 yılda geri aldım.

Üniversitede yine aynı model bir tombalak, balık etli hatun derken ikinci zaferimi kazandım ve yine incecik oldum. Bende bu boğaz varken uzun sürmedi tabi.

5 sene önce evlendiğimde şimdiki halimden 15 kilo azdım ve o zaman kendimi çok şişko hissederek ne kadar aptal olduğumu şimdi daha iyi anlıyorum.  Bu kilomda 2 sene önce sigarayı bırakmış olmamın büyük etkisi vardır ama yemek yemek için günü birlik Gaziantep, Hatay turları yapmamızın hiç etkisi yoktur diye düşünüyorum. :p off Zayıf olmayı başaran, az yemeyi beceren insanların hastasıyım. 3 gün yemesem 4. gün ne yicem şimdi diye tasalanan bir insanım resmen. Zevk için yemek yemek yerine, yemeği hayatımızın merkezine koyuyoruz. Ne yani önümüzden mi alıyorlar.. Ama yok aklımda duracağıma midemde dursun, top top et, pıt pıt yağ olsun..

Bi de çevremde sürekli ayyy çok kilo almışsın, ayy canığmm nasıl zayıflamışsın diyen insanlar asla bitmiyor. Bazen sadece konuşmuş olmak için konuştuklarını düşünüyorum. Bugün ayy çok zayıflamışsın diyen biri 2 ay sonra ben kilo verdiğimde ayyy cağnımm çok şişmişsin diyebiliyor. 5 kilo verdim desem asla inanmıyor. Göt göbeğimin ölçü birimi onlar ya içine giremediğim pantolona yada tartıya değil kendi gözlerine inanır bide bunlar! En komiği de ayy düğünde kiloluydun şimdi iyisin diyenler. Düğünden sonra 15 kilo aldım kör müsünüz acaba demeyi inanın çok istiyorum o an!!

En çok da hamileyken yusyuvarlak olmaktan korkuyordum ama hamileyken çok kilo alıp şişmedim. +10 ile doğuma gittim eve geldik +12 :) bu da bir tek ben de olmuştur herhalde :)) Anestezi ilaçları ödem yapmış, bebek, eş, su çıktığı halde karnım hiç doğum yapmamış gibi kaldı. neyse ki sadece 15 günde ödemi attım, bebeğim 2 aylık olduğunda da hamilelik kilolarım tamamen gitti. Şimdi tek hedefim kalan 10 :)

Kiloyla imtihanım ve kilo muhabbetleri sanırım ömür boyu devam edecek. Şu 10 kiloyu versem diye diye yenilerini almasam iyi..

Yazı yazarken bir şeyler atıştırmak çok keyibklsjlasdsadf... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder