02 Ocak 2015

Kazablanka'nın graffitileri

Kazablanka denince sizin aklınıza gelen ne bilmiyorum ama
 benim hatrımda kalan Atlas okyanusunun dev dalgalarından çok bu graffitiler olduğu kesin!



Medina civarında, duvarlarla cevrilmiş bölgenin onlarca olan girişinden birtanesinde, çarşının yanı başında,
 sabahın 6'sında sadece bu graffitileri görmek için arabayı durdurup koştum duvarlara.
 Uzun uzun bakacak ne zamanım vardı ne de bulundukları yer uzun uzadıya seyredecek kadar güvenliydi. Fotoğraf çekerken dikkatli ol telefonunu elinden kaparlar uyarıları kulağımda çınlarken korkarak bir kaç kare çektim. 
Hem bunları çizen ellere hem de iphone'nun sabahın 6'sında henüz tam aydınlanmamış havada böyle canlı çekim kalitesine bir kez daha hayran kaldım. 


Ben minik bebeğimle tadımlık bir Fas postu hazırlamadan önce dayanamadım bu fotoğrafları da buraya iliştiriverdim. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder